Connect with us

Reprezentacja

Kibicu szykuj kasę na koszulkę meczową Reprezentacji Polski

Robert Lewandowski koszulka reprezentacji piłka

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Dziś dziennikarze pokazali koszulki Reprezentacji Polski, które dostali od sponsora Nike. Muszą trochę pobiegać i będą leżały jak ulał. Na taki komfort nie będą mogli sobie pozwolić kibice. Każdy kto będzie chciał nosić koszulkę z białym orzełkiem musi wybulić 329zł. Tak, tak już w głowach włączył się Wam program pod tytułem „Ile ja na to muszę zapierdalać”, lub co bogatszym „Ile ja za to drinków kupię w Paros”.

Co by nie mówić drogo, ceny mocno europejskie, tylko szkoda, że pensje polskie. Nasuwa się pytanie dlaczego tak drogo? Przecież to zwykła chińszczyzna jest! Po pierwsze Nike zapłacił PZPNowi gruby szmalec i musi teraz sobie odbić na kibicach. Po drugie to amerykańska firma potentat, właściwie z Adidasem są monopolistami i możecie im skoczyć. Będą chcieli sprzedawać za 400 to po prostu to zrobią.

Co dociekliwszy kibic zapyta dlaczego PZPN nic nie zrobił by było taniej? Polski kibic nie siedzi przy stole negocjacyjnym, tam byli tylko Boniek i Pan z firmy Nike. Prezes chce zarobić jak najwięcej i nie za bardzo jest mu po drodze z postulatem kibiców, bo musiałby zapłacić z PZPNowskiej kieszeni.

Jakie jest rozwiązanie dla kibica? Nadzieja, że PZPN podpisze kontrakt z polską firmą odzieżową, tak jak to zrobili Duńczycy. Powiedzmy sobie szczerze szanse na to są takie jak wyjazd Rymaniaka na Euro z Reprezentacją Polski.

My kibice jesteśmy tylko płatnikiem. Płacimy za bilety, koszulki, szaliki, prawa telewizyjne, tak było jest i będzie.

Wracając do samej koszulki – ładniejsze już były stroje TICO 😀

Ze sportowym Pozdrowieniem!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column text_align=”center” width=”1/4″][TS_VCSC_Team_Mates_Standalone team_member=”21″ custompost_name=”PabLo” style=”style2″ show_download=”false” show_contact=”false” show_opening=”false” show_skills=”false” icon_align=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]

2 komentarze

2 Comments

  1. Avatar

    Łukasz Kawiak

    25 marca at 06:20

    Paweł wszystko się komercjalizuje i nie ma co się dziwić PZPN – owi, że poszedł utartym szlakiem. Generalnie sprzedaż gadżetów sportowych, koszulek jest oderwana od rzeczywistości bo bazuje na emocjach. Sprzedający liczy, że kupujący będzie się kierował wyłącznie chęcią posiadania determinowana przez przywiązanie do wartości niesionych przez koszulkę.
    W całej sytuacji zastanawia mnie tylko postawa dziennikarzy sportowych. Czytanie tego co na ten temat pisze choćby Włodarczyk z PS naprawdę zastanawia. Choć ja Przeglądu wogole nie cenię, a po euforycznej radości z bramki Milika strzelonej Legii w LE uważam za gazetę dla gimbazy

  2. Avatar

    gsalbut

    26 marca at 13:50

    Szkoda, że „dziennikarze” nie widzą / nie chcą widzieć / ktoś nie pozwala im widzieć tego tematu…

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Advertisement

Musisz zobaczyć

More in Reprezentacja