Wisła Płock ogłosiła właśnie przedłużenie kontraktu swojego bocznego obrońcy, Piotra Tomasika. Informacja ta wywołała sporo pochlebnych opinii wśród środowiska piłkarskiego. Ogromna liczba ciepłych słów w kierunku płockiego klubu, nie wynika oczywiście z samego faktu podpisania nowej umowy z 33-letnim defensorem. Wiślacki dział marketingu stanął na wysokości zadania i postanowił przekazać kibicom tę decyzję w ciekawy sposób. Wyszło naprawdę imponująco!
O rok dłużej
Piotr Tomasik przyszedł do Płocka w czerwcu 2019 roku. Wcześniej grał w Lechu Poznań, Podbeskidziu Bielsko-Biała, czy też Arce Gdynia. Jednak swój najlepszy okres w karierze przeżywał, ubierając koszulkę Jagiellonii. W czasach gry w białostockim klubie był uważany za topowego obrońcę w lidze. W barwach Wisły 33-latek nie prezentował się już tak dobrze, ale nadal gwarantował pewną solidność w formacji defensywnej. Na początku obecnego sezonu zmagał się z problemami zdrowotnymi, przez co opuścił lwią część rundy jesiennej. Do pełni dyspozycji doszedł tak naprawdę dopiero w pierwszych dniach kwietnia 2021 roku. Od tego momentu jest ważnym ogniwem płocczan. W dotychczasowej przygodzie z „Nafciarzami” uzbierał 41 występów, w których zdobył 3 bramki oraz zanotował taką samą liczbę asyst. Tomasik będzie miał okazję na powiększenie swojego dorobku, gdyż nowa umowa będzie obowiązywać do końca czerwca następnego roku. Co ciekawe istnieje również możliwość przedłużenia współpracy o kolejne dwanaście miesięcy.
Pomysł? TOP
Można skupić się na zasadności tej decyzji w kontekście boiska, tylko po co? O wiele lepiej pochylić się nad samym sposobem jej ogłoszenia. Zamiast zdjęcia w niebiesko-białej koszulce, kibice dostali dwuminutowy filmik wzorowany na popularnej serii gier. Piotr Tomasik wcielił się w rolę jednego z bohaterów GTA i wypadł w niej, co najmniej bardzo dobrze. Pozostaje jedynie wstać i bić brawo. Moim zdaniem portfele osób odpowiedzialnych za ten projekt powinny nieco „przytyć”. Spowodowano, że o zwyczajnym przedłużeniu kontraktu, stało się głośno w całej Polsce. Jeżeli jeszcze, jakimś cudem, nie widzieliście wspomnianego filmiku, to zapraszam do natychmiastowego nadrobienia zaległości. A jeżeli już mieliście okazję zobaczyć aktorskie poczynania Piotra Tomasika, to zachęcam do ponownego obejrzenia. Naprawdę warto poświęcić trochę ponad 120 sekund!
GTA: Wisła Płock
➡️https://t.co/HNTV0WR3ah pic.twitter.com/XAuoKnc8J7
— WislaPlockSA (@WislaPlockSA) May 13, 2021
Oczywiście sam pomysł bardzo mi się podoba. Realizacja również jest niczego sobie. Zastanawiam się jedynie nad tym, czy przedłużenie kontraktu właśnie Piotra Tomasika zasługuje na tak ciekawe „opakowanie”. Nie da się ukryć, że 33-latek żadną gwiazdą ligi nie jest, ba, nie jest nawet czołową postacią swojego zespołu. Można mieć więc pewne wątpliwości, czy tak znakomity pomysł nie mógłby zostać wykorzystany podczas ogłoszenia decyzji w sprawie ważniejszego piłkarza Wisły. No chyba, że wtedy w Płocku wymyślą coś jeszcze lepszego i pozostanie mi tylko zebrać swą szczękę z podłogi. To tylko taka mała uwaga, gdyż o tej realizacji zamierzam wypowiadać się w samych superlatywach. Drogowskaz dla innych klubów – jak robić akcje w mediach społecznościowych, to właśnie w taki sposób!
Fot. Materiały prasowe Wisły Płock
⚽️